Kas Teliast saab tellida seadme, mida e-poe tootevalikus ei ole?

E-poe kaudu eritellimusi kahjuks esitada ei saa. Kui soovid osta seadet, mida e-poes ei ole, siis palun saada meile oma täpne soov aadressile kaup@telia.ee. Lisa kindlasti ka oma ettevõtte kontaktandmed.

Miks on minu ettevõtte krediidilimiidi suurus muutunud või puudub?

Telia võimaldab oma klientidele krediidilimiite seadmete liisinguga soetamiseks. Kuna hindame võetud krediidiriske lepingute täitmise tagamise eesmärgil regulaarselt, siis võib vaba krediidilimiit ajas muutuda. Oma limiidi suurendamiseks palun esita taotlus läbi Telia iseteeninduse (Arveldusinfo > Telia liising > Soovin taotleda limiiti).

Kas ma saan osta e-poest ilma operatsioonisüsteemi ja tarkvarata arvuteid?

E-poest ei saa osta ilma operatsioonisüsteemi ja tootja poolt kaasa pandud tarkvarata arvuteid, kuna seadmekomplektid on loodud vastavalt tootja soovidele ja litsentseeritud tarkvara tuleks sel juhul ise juurde osta.

Kas ma saan e-poest osta kaupa ja maksta selle eest järgmise kuu arvega?

Juriidilisel isikul on see võimalus olemas, kui ettevõttele on lisatud Telia krediidikontrolli poolt kaubamüügi krediidilimiit. Oma ettevõtte limiiti saad vaadata Telia iseteenindusest.

Kuidas ma saan e-poes sõlmida liisingulepingut ja teha ka esmast sissemakset?

Palun märgi tellimuse vormistamisel "Esmase sissemakse" lahtrisse summa, mida soovid sisse maksta. See summa lisatakse sinu ettevõtte järgmise kuu arvele.

Soovin osta suuremat kogust IT-seadmeid. Kas mul on võimalik küsida hinnapakkumist?

Jah, hinnapakkumist saad küsida Telia äriklienditoest aadressil kaup@telia.ee.

Kas kõik meie ettevõtte töötajad saavad sõlmida liisingulepingu või osta seadmeid krediitmüügiga?

Liisinglepingut ja krediitmüügi ostu saavad Telia esinduses ja e-poes kasutada ettevõtte B-kaardile kantud isikud. Lähemalt loe siit.