Kas ma saan Teliast tellida kaupa, mida e-poe tootevalikus ei ole?

Saada oma täpne soov meile e-posti aadressile epood@telia.ee. Kui meie partnerite ladudes on soovitud seade olemas, siis saadame sulle eeltäidetud ostukorvi e-postile – selle edasi vormistamist saad juba ise mugavalt jätkata. Eritellimuse korral saad soovi esitada ka meie esindustesse, kus meie teenindaja uurib seadme saadavust. Teenindaja võtab sinuga ühendust 2 tööpäeva jooksul ning teavitab, kas sinu soovitud kaupa on võimalik tellida või mitte. Mõningatel juhtudel on Telial õigus küsida eritellimustele 50% ettemaksu.

Miks on minu krediidilimiidi suurus muutunud või puudub?

Võimaldame oma klientidele krediidilimiite seadmete järelmaksuga soetamiseks. Kuna hindame võetud krediidiriske lepingute täitmise tagamise eesmärgil regulaarselt, siis võib vaba krediidilimiit ajas muutuda. Palume sul pöörduda meie esindusse koos kuue kuu pangaväljavõttega ja taotleda täiendavat limiiti soovitud kaupade maksumuse ulatuses.

Kas ma saan osta e-poest ilma operatsioonisüsteemi ja tarkvarata arvuteid?

E-poest ei saa osta ilma operatsioonisüsteemi ja tootja poolt kaasa pandud tarkvarata arvuteid, kuna seadmekomplektid on loodud vastavalt tootja soovidele ja litsentseeritud tarkvara tuleks sel juhul ise juurde osta.

Kuidas ma saan osta Telia e-poest kliendihinnaga?

Telia kliendi soodushinnaga saad osta juhul, kui kasutad hetkel mõnda meie teenust (näiteks Telia TV-d, arvutikaitset, telefoniühendust vms) või mobiilipaketti. Kliendihinnaga ostmiseks logi e-poodi sisse.

Kas ma saan osta seadme koos kojutoomise, ülespaneku ja seadistamisega?

Ostmisel saad valida seadme kättesaamiseks ka kojutoomise. Kui soovid, et spetsialist sinu seadme ka ühendaks ja seadistaks, telli juurde IT-abi teenus.

Kas ma saan arvuti või teleri ostmisel liituda kohe Telia interneti ja Telia TV-ga?

E-poest ostutehingu tegemisel ei ole koheselt meie teenustega liitumine võimalik. Küll aga saad meelepäraseid teenuseid tellida meie iseteenindusest, www.telia.ee kodulehelt, infotelefonil 123 või Telia esindustest üle Eesti. 

Kas ma saan järelmaksu lepingut ka varem ära lõpetada?

Järelmaksu lepingut on võimalik lõpetada ka enne tähtajalist lepingu lõppemist. Seda on sul võimalik teha Telia esinduses või iseteeninduses. Osamaksed ja käimasoleva kuu intress kantakse sinu igakuisele arvele.

Kas ma saan e-poest osta seadmeid ja maksta selle eest järgmise kuu arvega?

Eraisikul Telia esinduses ja e-poes krediitmüügi võimalus puudub.