Jätkates Telia kodulehe kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest


Miks ei kehti minu ostetud seadmele garantii, kuigi minu järelmaksu leping ei ole veel lõppenud?

Järelmaksu leping on makseviis ja ei ole seotud sinu seadme garantiiperioodi pikkusega.

Minu sülearvuti kukkus maha, kas see läheb garantii alla?

Kukkumisest põhjustatud mehhaaniline vigastus ei lähe garantii alla. Loe kindlasti seadme ostmisel sulle antud garantiijuhendit.

Kas ma saan hoolduse ajaks asendusarvuti?

Asendusseadme saame sulle anda mobiiltelefoni hoolduse korral.

Kui pika ajaga pean garantiihooldusel arvestama?

Keskmiselt kulub hooldusele 2 nädalat.

Soovin oma teleri remonti saata, kuhu pean selleks pöörduma?

Teliast ostetud telerite järelhooldusega tegeleb Infotech Service OÜ. Täpsemat info saad küsida telefonil 654 3000 või vaadata siit.

Soovin oma mobiiltelefoni remonti saata, kuhu pean selleks pöörduma?

Teliast ostetud telefoni puhul palun pöördu sulle sobivasse Telia esindusse, kus teenindaja vormistab hooldusakti ja saadab telefoni hooldusesse.

Kuidas toimub remondi eest tasumine kui mul on kodukindlustus?

Kui kodukindlustus hüvitab seadme remondi, siis Teliale pole vaja saata kindlustusfirma garantiikirja. Tuleb tasuda Teliale remondi täismaksumus ning edastada remondiarve oma kindlustusfirmale.

Suhtle teenindajaga