Maksetingimused

Telia e-poes saab kaupade eest tasuda: 

 

 ERAKLIENT

 ÄRIKLIENT

 Pangalingiga

 Pangalingiga

 Ettemaksu alusel

 Ettemaksu alusel

 Järelmaksu leping

 Telia liisingu leping

 

 Järgmise Telia arvega

 

Pangalingiga

Maksta saad Swedbanki, SEB Panga, Danske, Nordea ja Krediidipanga internetipanga kaudu.

NB! Pärast kauba eest tasumist (pangaülekande tegemist) välju e-panga lehelt vajutades nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Tellimuse ja makse kinnituseks kuvatakse tellimuse kinnitus, mille saad soovi korral välja trükkida.

 

Ettemaksu alusel

Valides makseviisi "Tasun ettemaksu alusel", saadetakse arve tellimuses märgitud e-posti aadressile.

NB! Tellimust asume täitma pärast arve laekumist, tarneaeg lükkub edasi maksega viivitatud päevade arvu võrra.

 

Telia järelmaksu leping

Osta uus arvuti, teler või mõni muu vajalik seade meie järelmaksuga. Nii saad kauba kohe kätte ning maksta saad selle eest hiljem osade kaupa. Telia järelmaksuga saad osta Telia esindustest ja e-poest oma vaba limiidi ulatuses.

Telia e-poes on järelmaksu sõlmimine lepingutasuta. Järelmaksu perioodi saab valida kuni 4 aastaks (12 kuud / 18 kuud / 24 kuud / 30 kuud / 36 kuud / 42 kuud / 48 kuud).

Järelmaksu tasumine toimub graafiku alusel, st kogu perioodi jooksul on üks fikseeritud kuutasu.

Mugav Telia klientidele

Telia järelmaksuga ostmisel ei ole tähtis, millise panga teenuseid sa kasutad. Järelmaksu kuutasud saadetakse Telia arvega. Mugavaks arveldamiseks soovitame sõlmida püsimakseteenuse leping oma pangas.

Uutel klientidel tuleb esmalt sõlmida kliendileping. Kliendilepingu saab sõlmida e-teeninduses või Telia esindustes.

Lõpetamisega ei kaasne lisakulutusi

Järelmaksu ennetähtaegse lõpetamisega ei kaasne mingeid lisakulutusi, piisab, kui esitada kirjalik avaldus. Ennetähtaegsel lõpetamisel lisatakse järelmaksu jääk sinu järgmisele Telia kuuarvele.

Järelmaksutingimusi loe SIIT


Kuidas osta e-poest Telia järelmaksuga?

Kui oled Telia klient ja kaup, mida soovid järelmaksuga osta, on ostukorvis, siis:

1. Vali makseviis Sõlmin järelmaksu lepingu.
2. Seejärel tuvastatakse klient pangalingi kaudu, ID-kaardi või Mobiil-ID abil.
3. Sind suunatakse tagasi e-poodi, kuhu kuvatakse vaba krediidilimiit.
4. Vali sobiv kauba kohaletoimetamise viis.
5. Vali aadress kuhu soovid, et kaup toimetatakse ja vajadusel täpsusta kontaktandmeid.
6. Kinnita järelmaksu müügileping.

 

Telia liisingu leping

Telia liisinguga saavad kaupu soetada ärikliendid vaba krediidilimiidi ulatuses. Tehingu sooritamiseks peab Sul olema õigus esindada juriidilist isikut seaduse alusel.

Liisinguvõtjale pakutavat intressimäära ning krediidilimiiti näeb Telia e-teenindusest. Pakutavaid tingimusi saab teada ka pöördudes Telia esindusse või oma poolse kontaktisiku poole. 

Krediidilimiidi puudumisel või selle suurendamiseks tuleb esitada taotlus läbi Telia e-teeninduse või pöörduda Telia esindusse.

 

Kas valida kasutusrent või kapitalrent?

Kasutusrendi korral on seadmel lepinguperioodi lõppedes jääkväärtus. Sul on võimalus perioodi lõpus seade Teliale tagastada või see jääkväärtuse eest välja osta.

Kapitalirendi korral ei ole seadmel jääkväärtust. Pärast viimast liisingumakset saab seade sinu omaks.

 

Kuidas osta e-poest Telia liisinguga?

Kui oled Telia äriklient ja kaup, mida soovid liisinguga osta, on ostukorvis, siis:

1. Vajuta nuppu, et soovid osta Telia liisinguga.
2. Seejärel tuvastatakse klient pangalingi kaudu, ID-kaardi või Mobiil-ID abil. Vali äriklient kelle esindamiseks on Sul seaduslik alus.
3. Sind suunatakse tagasi e-poodi, kuhu kuvatakse sinu poolt esindatava juriidilise isiku vaba krediidilimiit.
4. Ostukorvis saad valida kapitali- ja kasutusrendi vahel.
5. Vali sobiv kauba kohaletoimetamise viis.
6. Vali aadress kuhu soovid, et kaup toimetatakse ja vajadusel täpsusta kontaktandmeid
7. Kinnita liisinguleping.

Võid ka siseneda otse Telia e-teenindusse, tutvuda sinu poolt esindatava juriidilisele isikule pakutavate tingimustega ning sealt edasi e-poodi. Vajuta e-poodi sisenemiseks viitavale nupule ja jätka ostu sooritamist.

Sissemakse ja transpordikulud lisatakse sinu järgmisele Telia perioodilisele arvele peale liisingulepingu sõlmimist.

Kui sinu poolt esindatav juriidiline isik ei ole Telia klient ja kaup, mida soovid liisinguga osta, on ostukorvis, siis:

1. Sõlmi Telia kliendileping e-teeninduses
2. Esita taotlus e-teeninduses krediidilimiidi saamiseks: (Arveldusinfo > Telia liising > Soovin taotleda limiiti).
3. Vastuse krediidilimiidi taotlusele saad kahe tööpäeva jooksul Sinu poolt taotluses toodud kontaktandmetele.

 

Makse järgmise Telia arvega

Kaupa krediiti saad osta, kui oled äriklient ja Sul on sõlmitud kliendileping. Kaupa saab osta vaba kauba krediidimüügi limiidi ulatuses. Kauba krediidimüügi aluseks on kehtiv volitus. Täisvolitust omab automaatselt B-kaardil olev juhatuse liige.

Kauba maksumuse summa kajastub järgmise kuu perioodilisel arvel saldoteatise real „Arveldusperioodil esitatud ühekordsete arvete summa“. Arve kuulub tasumisele järgneva kuu 20. kuupäevaks.

Selle makseviisi valimisel suunatakse sind Telia e-teenindusse, kus tuleb ennast identifitseerida internetipanga, ID kaardi või Mobiil ID kaudu.

Telia aktsepteerib järgmisi internetipankasid:

- Swedbank
- SEB pank
- Danske pank
- Nordea pank
- Krediidipank
- LHV pank 

Seejärel suunatakse tagasi e-poodi, kuhu kuvatakse sinu poolt esindatava juriidilise isiku vaba krediidilimiit.

Ostu tehingu vormistamine toimub e-poes, mille käigus tuleb valida sobiv viitenumber. Tehingu lõpus kuvab e-poe keskkond arve koopiat.