Jätkates Telia kodulehe kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest


Tellimuse staatused:

  1. Maksmisel - oled valinud tellimuse vormistamisel makseviisiks "Ettemaksu arve alusel". Ettemaksuarve saadetakse automaatselt sinu e-postile. Ettemaksuarve alusel vormistatud tellimusi hakatakse täitma peale makse laekumist Telia kontole. Ettemaksuarve kehtib 5 päeva. Märka, et tarneaeg lükkub edasi maksega viivitatud päevade arvu võrra!

    NB! E-pood ei broneeri maksmata tellimuste juurde kaupasid ega saa lubada, et soovitud toodet arve laekumise hetkeks laos alles on. Kui ettemaksuarvele laekumist ei tule 5 päeva jooksul peale tellimuse vormistamist, siis tellimus tühistatakse!
  2. Täitmise ootel - edukalt vormistatud tellimus, mis on jõudnud e-poe halduri töölauale.
  3. Tellimus ootab tarnet - automaatne tarne juhul, kui kõik tellimuse kaubad on olemas kesklaos, manuaalse tarne üle otsustab e-poe haldur vastavalt tarne loogikale. Kui tarnida ei ole võimalik, teavitab e-poe haldur 1 tööpäeva jooksul sind uuest orienteeruvast tarneajast.
  4. Komplekteerimisel (pakkimisel) - tellimus on laos (keskladu, Telia esinduste laod ja Telia koostööpartnerite laod) ja ootab komplekteerija reageerimist.
  5. Komplekteeritud - ladu on tellimuse komplekteerinud ning see on saatmiseks valmis. Kui valisid kauba kättesaamise kohaks Telia esinduse ja kaubad komplekteeriti samast esindusest, saad automaatselt SMSi teavitusega: "Tere. Sinu kaubad jõudsid poodi. Ootame sind kaubale järgi. Tervitades, Telia E-pood Tel: 123”
  6. Transpordis - kaubad on kullerfirma käes. Kullerfirma tarnib kaubad sinu soovitud aadressile, pakiautomaati või Telia esindusse.
  7. Kliendi ootel - kaubad ootavad sind Telia esinduses.
  8. Tarnitud - kullerfirma on sinu tellitud kaubad soovitud aadressile kohale toimetanud ja üle andnud.
  9. Täidetudtellimus on täidetud.

     

    1. Kas saan jälgida oma paki liikumist?

    Paki liikumist saab jälgida saadetise numbri järgi DPD, Omniva ja SmartPOST'i kodulehel.

    DPD paki number - sisesta paki number (nt. 0560700131xxx) otsingu lahtrisse lehel http://www.pakivedu.ee

    Omniva paki number - sisesta paki number (nt. JJFI6267080093172xxxx) otsingu lahrisse lehel http://www.omniva.ee/est

    Itella SmartPOST (pakiautomaat) - sisesta paki number (nt 1876000000xxxx) triipkoodi lahtrisse lehel http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing

    Omniva (pakiautomaat) - sisesta paki number (nt. JJFI6267080093172xxxx) saadetise otsingu lahtrisse lehel http://www.omniva.ee/est

     

    1. Kas ma saan arvuti tellida postkontorisse?

    Kahjuks ei ole see hetkel veel võimalik, v.a juhul, kui sa ise samas postkontoris töötad.

Suhtle teenindajaga